Email marketing

Za vsakogar, ki se ukvarja s prodajo prek spleta je email marketing uspešen način, kako prodajo povečati in svoje stranke redno obveščati o novostih, akcijah in aktualnih novicah. Gre za enega izmed številnih kanalov komuniciranja podjetja s svojimi strankami ali kupci, ki je zlasti pomemben takrat, ko vas že poznajo in strmite k razvoju in nadgradnji blagovne znamke. Prejemnika lahko pritegnete k spremljanju vaše ponudbe na tedenski oziroma mesečni ravni, saj z rednim pošiljanjem e-novic gradite blagovno znamko, na dolgi rok komunicirate s svojimi kupci in jih vsakič znova spomnite, da obstajate.

Tako na vas ne bodo nikoli pozabili, z dobro ponudbo pa jim lahko prodate tudi več svojih izdelkov ali storitev. Da bi lahko začeli s pošiljanjem e-novic, najprej potrebujete bazo email naslovov, ki jo pridobite tako, da na vaši spletni strani omogočite prijavo na e-novičke, naslove pa lahko pridobite tudi s pomočjo različnih nagradnih iger, pri katerih je pogoj za sodelovanje vpis e-mail naslova. Ko imate enkrat bazo e-mail naslovov je potrebno imeti tudi dobro in kvalitetno orodje za pošiljanje e-novic. Email marketing ima številne prednosti, ena izmed njih je tudi doseganje cilje publike. Svoje trženjske aktivnosti lahko usmerite na točno določeno ciljno skupino prejemnikov, ki je za vas najbolj pomembna in si s tem zagotovite bolj učinkovito tržno komuniciranje. Druga prednost je merljivost odziva, saj lahko s pošiljanje e-novic neposredno izmerite odziv prejemnikov in ugotovite kaj jih najbolj pritegne, in kako lahko svoj način komuniciranja z njimi še dodatno izboljšate.

Prednost email marketinga je tudi hitrost. Priprava samega sporočila in aktualnega seznama prejemnikov vam ne bo vzela veliko časa, z njim pa lahko bistveno povečate svojo prodajo, medtem ko materialnih stroškov praktično ni. Zelo pomembno je tudi to, kdaj bodo elektronska sporočila poslana, da ji ji bo odprlo in prebralo čim več prejemnikov, ki se bodo nanje odzvali z obiskom spletne strani, nakupom ali kako drugače. Poskrbite, da bodo imela elektronska sporočila za kupce določeno vrednost in ne bodo le promocijska sporočila, ki jih s časom ne bodo več odprli.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *