Kaj ljudje sploh vemo glede pomena blagovne znamke?

Ljudje velikokrat pravzaprav sploh ne vemo nič glede pomena blagovne znamke. Ljudje kupujejo oblačila in stvari blagovnih znamk, a prav gotovo ne vedo vsi kakšen je pomen blagovne znamke. Večina kupi, ker kupijo drugi in se takrat to najbolj uporablja. Blagovna znamka je namreč resnična umetnost trženja in ameriška trženjska zveza jo z definicijo opredeli, kot ime, znak, izraz, obliko, simbol ali kombinacijo, ki je namenjena prepoznavanju izdelkov ali storitev ponudnikov ob konkurenci, ki jo ima. Graditi mora svojo identiteto po barvah, imenu in logotipu, saj je prva identiteta tista, ki potrebuje čas, da postane dovolj poznana tudi na svetovnem trgu.

Kakšna je vloga blagovne znamke?

Kot vsi vemo je blagovna znamka simbol, ime, oblika, ki jo lahko predstavljajo črke, številke, tridimenzionalne podobe, figurativni elementi, in kombinacije barv. Vloga blagovne znamke je, da si podjetje grafično oblikuje svoj znak in ga predstavi trgu kot njegov simbol za njegovo blago, ki ga konkurenčno loči od drugih simbolov na trgu. Tako lahko vsako podjetje konkurenčno predstavlja svoje blago in ga na trgu lahko zelo dobro prepoznamo po znamki in njegovih slogih. Blagovna znamka vam nudi garancijsko kakovost blaga in storitev, reklamno funkcijo, razlikovalno funkcijo in funkcijo izvora izdelkov in storitev. Tržna znamka je nadpomenka za korporativni, storitveni blagovni znamki, o katerih govori teorija tržnega komuniciranja in znamka je tudi edini poznan pojem zakonu o industrijski lastnini.

Cilj blagovne znamke

Cilj vsake blagovne znamke je neomejena prepoznavnost po celem svetu in dobro kakovostna znamka, katera bo vsekakor prevzela vodstvo na trgu konkurenčnosti. Blagovna znamka vam vsekakor odgovori na veliko vprašanj, kot na primer. Kdo je to podjetje? Katere so njihove stranke? Kakšne prednosti ima, da so drugačni od drugih? Kakšne probleme rešuje? Vse to so vprašanja vsakega kupca in stranke, ki si jih bo postavila, predno podjetje dobro prepozna. Podjetje pa je tisto, ki mora konkretno in iskreno odgovoriti na njihova vprašanja, da si pridobi kupčevo zaupanje in si pridobi njegovo zanimanje za nakup.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *