Organizacija poslovnih dogodkov

Kako poteka organizacija poslovnih dogodkov? Za razliko od dogodkov iz osebnega življenja, kjer se lahko prepustimo tudi spontanosti, pa poslovni svet zahteva profesionalni pristop, zato nič ne sme biti prepuščeno naključju, ampak mora vse potekati gladko in brez zapletov, ne glede na to, za kakšen dogodek gre – plenarno srečanje, sestanek, poslovni bazar, sejem, predstavitev podjetja, seminar, izobraževanje ali kaj drugega.

Poslovni dogodki navadno obsegajo večje število ljudi, pa naj si bodo to zaposleni v vašem podjetju ali drugih podjetjih, poslovni partnerji, posamezniki in predstavniki drugih podjetij pa tudi novinarji in še marsikdo drug. Takšni dogodki z veliko udeleženci pa zahtevajo posebno organizacijo, ne glede na to, ali gre za enodnevne ali za večdnevne dogodke.

Poiskati je treba primeren prostor, poskrbeti, da bo imel vsak udeleženec na voljo stol in po možnosti še mizo ali celo računalnik, v kolikor vrsta dogodka to zahteva, pa tudi za to, da je prostor na sploh tehnično primerno opremljen – z računalnikom za predavatelja oziroma govorca, projektorjem, platnom, navsezadnje pa tudi s primerno klimatsko napravo, ima dovolj svetlobe in je urejen tako, da se bodo gostje v njem dobro počutili.

Prav tako je treba premisliti o programu dogodka, o tem, kdaj planirati odmore in kako dolgo naj trajajo ter o tem, ali bo med odmori na voljo tudi degustacija, ki je že skorajda obvezna na večini poslovnih dogodkov. Nato je treba premisliti, koga povabiti oziroma komu poslati prijavnico, pa tudi, kako oglaševati sam poslovni dogodek, če je ta tržne narave.

Vse to je za tiste, ki se z organizacijo takšnih dogodkov srečujejo vsakodnevno oziroma je to celo njihova služba, sicer stresno in naporno, a hkrati obvladljivo, za koga, ki se s takšno organizacijo srečuje prvič, pa je to lahko prevelik zalogaj. Nekatera podjetja se zato odločajo za najem zunanjega izvajalca za organiziranje dogodkov, kar je zagotovo pametna odločitev.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *